Saturday, January 10, 2015

Nemuritoarele Povesti Clasice de la Editura Crisan

Despre Scott Gustafson, ilustratorul american de carti si reviste pentru copii si nu numai, auzisem deja.
I-am admirat opera (o parte din ilustratii se pot vedea in galeria de pe site-ul lui). I-am cautat cartile (in engleza), insa nu am apucat sa le cumpar (le gasiti in engleza pe bookdepository, mai multe volume, cum e Classic Bedtime Stories).

In preajma Craciunului am primit volumul Nemuritoarele Povesti Clasice, castigat in cadrul concursului de pe blogul La Drum cu Apolodor, concurs cu premii din partea Editurii Crisan.
Nu mi-am dat seama pe moment, insa, cand am deeschis pachetul, am vazut ilustratiile si am citit numele ilustratorului, m-am bucurat ca un copil! Cartea - Nemuritoarele Povesti Clasice - este traducerea din engleza a celei pe care mi-o dorisem pentru I. Se poate vedea in selectia din cadrul cartii de pe Amazon cat de frumoasa este aceasta carte!

Aveti mai jos cateva imagini selectate din carte, insa aceste imagini sunt prea sarace pentru a va face o idee cat de frumoase sunt ilustratiile.


Cartea este cartonata, de dimensiune mare si cuprinde 10 povesti clasice:


Bucle Aurii si cei trei ursi:


















Cei trei purcelusi:


Alba-ca-Zapada


Coperta din spate a cartii.

Ca un comentariu personal, eu as recomanda cartea copiilor peste 5 ani -- imaginile sunt spectaculoase insa unele dintre ele sunt atat de expresive incat e riscul sa sperie copilasii mai mici :).

Multumim La Drum cu Apolodor si Editurii Crisan pentru aceasta frumoasa carte!

No comments:

Post a Comment