Friday, August 22, 2014

Usborne Illustrated Stories for Bedtime

Am primit recent pentru recenzie cartea "Illustrated Stories for Bedtime" , editura Usborne, de la Micul Cititor (multumim!), si a devenit imediat cartea preferata a I.-nei. Seara de seara ne-am petrecut-o citind si recitind cele 8 povesti pe rand, cand eu, cand ea. Si in concediu am luat-o cu noi, cu toate ca este destul de grea, avand coperta cartonata.


E greu sa spun care e povestea ei preferata din cele 8 pe care le vedeti in cuprinsul din poza de mai jos . Pe rand, le-a iubit pe toate, si mai ales a indragit "King Donkey Ears" si "Danny the Dragon". Iar preferata mea a fost de la inceput si a ramas si acum "Androcles and the Lion".


Iata si cateva poze din interiorul cartii. Ce mi-a placut mie este faptul ca textul este aerisit si mare, sunt doar cateva propozii pe fiecare pagina, ceea ce face fiecare poveste accesibila cititorilor mai micuti, asa cum este I. Ilustratiile sunt tare frumoase, fiecare poveste fiind ilustrata in alt stil. Povestile nu sunt scurte, fiecare avand cam 20-30 si ceva de pagini, potrivite copiilor in jur de 5 ani si peste, cred eu.




O alta poveste indragita a I-nei este "The Inch Prince" - un fel de varianta chinezeasca a lui Tom Degetel - o poveste minunata, cu ilustratii superbe, pe care o citeste si reciteste cu mare drag.




Cu speranta de a va ajuta sa va faceti o idee cum sunt povestile din aceasta carte, am inregistrat-o pe I. intr-o seara, in timp ce citea "The Inch Prince", inainte de culcare.


Suntem tare incantati de aceste povesti, si vi le recomandam cu drag ca si lectura de vacanta!

Daca doriti sa cumparati carti in limba engleza de la Editura Usborne, va invit sa vizitati oferta de la Micul Cititor, precum si pagina lor de Facebook.

(5 ani si 11 luni)

1 comment:

  1. Before any electrical wiring or energy-consuming meter is connected to HESCO’s distribution system, the same will have to be subjected to inspection and testing by HESCO. No HESCO new connection shall be made to the system without prior inspection. Afterward, HESCO’s new connection tracking can be done to get updates about the new connection being established.

    HESCO Complaint Number You can also register your electricity-related complaints about the phone with the same number.

    ReplyDelete