Saturday, March 23, 2013

Un nou castigator pentru scaunul auto -- astept datele de contact pana luni la ora 12

Din pacate nu am avut vesti de la castigatoarea noastra, aseara (vineri) la ora 20 am facut astazi o noua extragere. Am anuntat la ora 20 pe pagina noastra de Facebook
Noul castigator al scaunului auto Bebetex este Lung Inocentiu - nr 35 pe lista. 

Iata ce spunea el in comentariu: 'lung inocentiu, as dori sa castigam un scaun de masina, chiar avem nevoie pentru fetita noastra..'. 

Felicitari, Inocentiu, ma bucur mult pentru voi! 

Astept detaliile de contact fie pe FB, pe blog sau la adresa mea de email: bogdana000@yahoo.com pana luni, la ora 12. 

Aseara la ora 20 am anuntat la luni la 12 fac o noua extragere daca nu apare nici al doilea castigator. Insa am avut surpriza ca prima noastra castigatoare sa vada postarile de pe Facebook cu 20 de minute mai tarziu decat ora limita impusa de mine (ora 20) si m-a contactat, am decis ca daca pana luni la ora 12 nu voi fi contactata de dl. Lung Inocentiu, scaunul auto va merge la prima noastra castigatoare - Cristina Spataru


No comments:

Post a Comment