Friday, February 1, 2013

Angry Birds Play

We had an Angry Bird - themed week, witl loads of activities from Homeschool Creations and 1+1+1=1. Little girl was so happy to see these printables, because it happens she's just in love with the Angry Birds game! 
We did tons of stuff, I do not have pictures for everything we did, but still, it is a lot! I also got some coloring pages from Creative Learning Fun' Angry Birds pack.

Nu-i asa ca ati auzit de Angry Birds? Ei bine, a auzit si I. ... si acum cateva zile a cuprins-o o adevarata pasiune pentru acest joc. Asa ca, m-am gandit sa-i pregatesc cateva printables cu aceasta tema, sa vad daca ii vor place sau nu. Ca i-au placut, e putin spus. A fost atat de incantata, cum n-a mai fost vreodata la vederea unor fise tematice. A lucrat cu foarte mare entuziasm si in fiecare zi a cerut sa-i mai fac si altele!
Am folosit pachetul de fise Angry Birds de la Homeschool Creations si cel de la 1+1+1=1.
Sunt o multime de activitati, nu am poze pentru tot ce le-am facut, oricum am facut mult! (pe parcursul a 3 zile).
Am incercat sa recream jocul Angry Birds, dar cum nu avem prastie, am folosit clestii :).

We don't have a slingshot, so we used tongs instead ;)
Activitate de taiere si lipire:
Cutting and pasting
Potrivirea clestilor pe litera de inceput:
Choosing the beginning sound
Pisica a fost nelipsita, ca de obicei ;)
The cat was there, as usual, in the middle of it all
Seara nu a vrut sa se culce pana ce nu a colorat tot cat si-a propus ea .... Ea care cu greu se lasa convinsa sa traga doua linii, acum a colorat cu entuziasm!

Bedtime coloring

Da, a si citit, inainte de culcare....
And bedtime reading
Dimineata a citit pisica...
Cat reading
Am facut mici marionete pe suport de clesti de rufe. I-au placut foarte mult, i-a placut si sa puna ea clestii, sa le faca singura.

Angry Birds puppets, on clothespins
Din nou, inainte de culcare. De data asta a vrut sa foloseasca Dot-paint.

Before bedtime dot-painting
A doua zi de dimineata s-a trezit cu gandul sa picteza cateva foi...

Painting early in the morning

Si apoi sa mai si coloreze o tura. Am deschis cutia de markere Expo Click - imi plac mult, culori vii - si au meritul ca functioneaza ca un pix, sunt fara capac, deci nu se vor usca daca copilul le uita fara capac.

Coloring with the new Expo Click markers

Si inca o tura de dot paint.
Another round of dot-painting.
Deci, s-a muncit mult zilele astea ;)
Voua va plac Angry Birds?

1 comment: