Thursday, November 8, 2012

Fun Ideas to Practise Reading Word Families

I've recently stumbled upon some fun reading ideas for kids on Pinterest - I like the Word Families Flip Books and the Word Slides a lot!
[Am gasit recent pe Pinterest idei pentru exersarea familiilor de cuvinte, mi-au placut mult Word Families Flip Books si Word Slides]

So, inspired from the Word Families Flip Books post, I made a flip book myself, only for the '-at' word family to begin with. The beginning letter sheet ar mobile, while the '-at' stays the same.
[Am incercat si eu sa fac un astfel de carnetel, am taiat foile dupa cum vedeti mai jos, si am scris mai multe litere de inceput pe foile mobile, cred ca se intelege din imagini].


And then I printed and used the '-at' word slide from School Sparks.
[Si am mai printat un astfel de joc de la School Sparks - foaia cu litera de inceput trece prin cele doua fante taiate si copilul o misca in sus sau in jos incet, citind pe rand cuvintele.]


And we used the '-AT' Family Word game on Starfall.
[Si am folosit jocul pe acceasi tema de pe Starfall.]
We liked all these ideas - they help increase the speed of reading, by recognizing the '-at' ending.


3 comments:

  1. Cand am vazut postarea ta mi-am amintit ca am o carticica similara acasa, primita cadou. O sa fac cateva poze cu ea si o s-o pun pe blog, este super utila si, mai ales, frumoasa. Din pacate, nu publicata in Romania, evident, ci in Republica Moldova.

    ReplyDelete
  2. Grozave sunt carnetelele astea si versatile - noi le-am folosit la mate, adunari si scaderi, la cititul cuvintelor pe silabe etc.

    ReplyDelete
  3. imi place mult jocul cu litere,noi folosim la mate jocul acesta cu foi schimbabile
    am jucat cu Daria ceva asemanator (inlocuirea unei litere), dar nu sub forma asta - sigur vom incerca si asa :)

    ReplyDelete