Monday, September 17, 2012

Octonauts - cartoons and printables

I. a descoperit astazi pe youtube episodele cu Octonauts. Ca-i plac- e putin spus! E atat de incantata de ele! Eu stiam ca exista, copiii americani le apreciaza, dar nu le-am cautat in mod special pana acum. M-am uitat si eu un pic la episodul The Lost Sea Star si mi-a placut! Sunt putin mai dinamice decat Peppa sau Caillou, de ex, dar sunt interesante!


Stiam ca am vazut la 1+1+1=1 fise cu Octonauts, voi printa unele de acolo, daca ii plac asa mult personajele. Si pe site-ul oficial se gasesc cateva printables.

Incercati, poate va plac si voua Octonauts! ;)

1 comment:

  1. Mie mi s-a parut simpatica animatia, dar aveam si eu impresia ca nu ar avea asa mult impact - cu toate ca intro-ul in stil James Bond promite un stil alert. :)
    Sint create de Brown Bag films, chiar ma uitam azi la showreel-ul lor si mi se par simpatice overall (nu imi plac chiar toate, insa am descoperit noutati):
    http://www.brownbagfilms.com/work/
    http://www.brownbagfilms.com/about/

    ReplyDelete