Tuesday, September 18, 2012

Despre Starfall.com

Am mai mentionat si aici ca noi am folosit Starfall pentru invatarea literelor. Il aduc din nou in discutie pentru ca mi se pare util si pentru copiii care invata engleza.

L-am descoperit acum un an, cand I.avea 3 ani, si, pentru ca i-a placut mult, l-am folosit impreuna cu alte activitati pentru invatarea prin joaca la literelor. Descoperisem pe atunci si blogul 1+1+1=1 (de fapt, printre primele bloguri de homeschooling pe care am inceput sa le urmaresc) si am folosit de acolo fisele de Tot School, impreuna cu litere din spuma, puzzle, si alte jocuri ce le-am facut. De la Starfall am folosit sectiunea ABC , unde fiecare litera e prezentata separat, scris mare, cuvinte care incep cu acea litera si imagini, si la sfarsitul prezentarii este cate un joc.

Eu cred ca aceasta sectiune ABC poate fi folosita si pt invatarea cuvintelor in engleza, impreuna cu joculetele si cantecele din sectiunile Learn to Read si din More Starfall.

Noi folosim acum de la Starfall jocurile pentru invatarea citirii cum e Word Machines  Folosim ce e gratuit, pentru cei care doresc se poate cumpara access complet la toate resursele.

Voi folositi alte programe online de invatare a literelor/cititului? Spuneti-ne si noua va rugam, suntem mereu in cautare de resurse noi!

1 comment:

  1. Da, intr-adevar, site-ul Starfall e foarte bun. Are multe lectii scurte, gratuite, la care putem apela online. L-am descoperit si noi acum vreun an si ceva, cam cand A. avea in jur de 3 ani.
    L-am folosit in mod special in partea de ABC, fiindca au fonetica prezentata foarte placut, sunete clar, dinamic, sub forma de joc. Chiar daca eu puneam literele corect in cos, important era ca A. vedea ce faceam, auzea pronuntia etc. Si eu il recomand.
    De la un timp au mai adaugat si alte lectii, de matematica, desen si chiar muzica, daca nu ma insel.

    ReplyDelete