Tuesday, June 19, 2012

Preschool Concepts - Things That Go Together

O lectie despre 'lucrurile care merg impreuna', pe care am predat-o in stil Montessori, de la concret la abstract. Nu e prima data cand se intalneste I. cu acest concept, in general stie ce inseamna si ce trebuie facut, insa am dorit sa incerc o lectie mai altfel. Am pus pe o tavita cateva seturi de obiecte care 'merg impreuna', si am facut prezentarea.
I. a fost incantata de lectie, care apoi s-a transformat intr-o sesiune de aranjare a florilor in vaza (tot activitate Montessori, de altfel:)). Le-a aranjat, si scos, si rearanjat, si tot asa.

Apoi, am continuat intr-un mod mai abstrat, folosind cardurile gratuite de la Montessori For Everyone.


I. a completat aceste fise:


Si in final ne-am jucat la iPad jocul cu aceeasi tema:

A fost interesant modul acesta de lucru. Vom incerca si alte lectii in acest sistem.

1 comment: