Thursday, June 21, 2012

Life Cycle of a Butterfly (2)

In continuarea temei noastre despre fluturi si evolutia lor, am folosit si alte materiale.

  • Doua carticele: O mini-enciclopedie cu insecte, in engleza, pe care am luat-o recent dintr-o librarie Carturesti, si enciclopedia cu Winnie despre insecte. Foarte interesante si frumos ilustrate. (Pozele mele nu sunt de calitate, pt aceasta imi cer scuze.)

  • Episodul preferat al I, cu Caillou. Caillou and the Creepy CrawliesI. iubeste filmuletele cu Caillou, se uita la ele de mai bine de un an, numai in engleza, pe youtube. Le stie, le cauta singura, le alege etc. Le recomand tuturor, mai ales versiunea in engleza, sunt calme, educative, usor de urmarit, cu povesti si personaje din viata reala. Se gasesc multe episoade pe youtube.
  • Doua aplicatii pentru iPad:
-> Stella and Sam: Cocoons to Catterpilars. O aplicatie superba, cu o poveste scurta si cateva jocuri, tare indragita de I, la fel ca si celelalte povesti cu Stella and Sam. 


-> Butterfly HD, de la SproutLabs. O aplicatie deosebita, complexa, in special pentru copiii de scoala primara. 


Schema vietii fluturelui devine un puzzle, pe care copilul il completeaza:


Iar apoi, alegand fiecare stagiu de viata, sunt oferite multe fotografii, informatii, filme, etc. Am selectat care sa le privim, am citit o parte din informatii, e o aplicatie f interesanta.


Noi folosim iPad-ul, atat pentru jocurile educative, dar mai ales pentru povestile/aplicatiile interactive care sunt toate in limba engleza. Deoarece in familie, pe strada etc, I. aude doar de la mine engleza, am incercat, de mica fiind I., ca filmele, cartile, muzica, jucariile interactive, etc etc sa fie numai in limba engleza. Acestea au ajutat-o mult sa isi dezvolte vocabularul si mai ales sa capete un accent de native speaker. IPad-ul ne este de mare folos, tot in acest sens (dar nu va imaginati ca o las cu orele la el:), sunt zile cand nu-l foloseste deloc).

9 comments:

  1. Intr-adevar, foarte frumoasa joaca voastra. Noi am adaugat si-un fluture origami, pe cel de aici: http://www.youtube.com/watch?v=X4L5nDDgEEk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim pentru vizita si pentru comentariu :) da ... e f interesant fluturasul, o sa incercam si noi! spor la activitati!

      Delete
  2. Multumim!
    Trebuie sa-ti multumesc si eu pentru ca postezi - am gasit idei frumoase aici, multe titluri pe care as vrea sa le caut pentru fetita mea. Eu sunt mai degraba francofona asa incat orice sugestie de lectura in limba engleza mi-e tare utila!

    ReplyDelete
  3. Ma bucur mult ca ai gasit cate ceva de folos aici pe blog...am mereu dubii daca e de folos sau nu ceea ce scriu :) Si sa stii ca si eu m-as bucura de orice sugestie legata de franceza, pe de alta parte. Suntem la inceput si multe resurse nu avem, in afara de internet si Centrul Cultural Francez. Si, sincer, nici nu as cheltui multi bani acum in directia asta ... am cumparat multe carti, cd-uri, dvd-uri in engleza, am rascolit librarii etc, in cautarea lor ... si cu folos, e adevarat. Cu franceza, in schimb, incerc sa ma folosesc de ce e free, si la indemana... Asa ca, daca stii cantecele sau desene faine pe youtube, care merge la 3-4 ani, te rugam, spune-ne si noua! O zi frumoasa sa aveti!

    ReplyDelete
  4. Fetitei mele i-am citit mult in franceza pana la 3 ani, cand a inceput engleza la gradinita. Pentru ca o placea mult pe "doamna" de engleza, n-a mai vrut sa continuam cu franceza. :)) Foarte la indemana ne-au fost, mereu, publicatiile de la Milan Presse http://www.milanpresse.com/ - le cumparam de la magazine de presa de tip Inmedio, din Carrefour. Poate le cunosti... o sa pun totusi linkurile, pentru orice eventualitate. :) Sunt ieftine, foarte frumos ilustrate. Cand era foarte mica Una mea, citeam "Picoti" (il poti rasfoi aici https://milan.bayardweb.com/product/PIC/PIC1). Cred ca si la 3 ani pot fi utile, daca interesul e pentru vocabularul simplu, usor de parcurs.

    Acum citim, din nou, "Toupie" (https://milan.bayardweb.com/product/TOU) si "Histoires pour les petits" (https://milan.bayardweb.com/product/HPP).

    Revin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, ce faine sunt toate! Da .. Picoti are merge cel mai bine acum ... Sa stii ca am nimerit si eu un Toupie, tot asa, la Inmedio (stiam ca au cate ceva in franceza, de pe vremea cand cautam in engleza si nu gaseam nimic ..) .. si i-a placut si Toupie. O sa le mai caut si la Centrul Cultural francez, si la Inmedio. Mersi de pont! Tot asa in genul, de citit online? stii sa fie? Sau ... la ce seriale va uitati, mai simple, ce se pot gasi pe Youtube? Noi am descoperit deocamdata Tchoupi, Trotro, si Caillou. Multumim, o duminica frumoasa sa aveti!

      Delete
  5. Am revenit, dar multe nu mai am de adaugat. Pe Caillou vad ca-l stit, maaare iubire a fost si pentru Una, pe Tchoupi il cunoasteti...

    Ce-mi amintesc ca am folosit mult cu Una au fost niste CD-uri de la "Toupie chansons" - veneau, la pachet, revista cu versurile cantecelor si ceva activitati simple pentru fiecare cantec in parte, si CD-ul, pe care era inregistrat fiecare cantecel, urmat apoi de un simplu negativ peste care canta Una, inregistram, dadeam "spectacole", dezlantuiam adevarate sesiuni de karaoke.

    Poate o sa-i placa si fetitei tale...

    ReplyDelete